המיטות הכי משובחות לבעלי הזנב – כי מגיע להם הכי טוב!

המיטות הכי משובחות לבעלי הזנב – כי מגיע להם הכי טוב!

 

אנו חיים היום בעידן בו חיות המחמד שלנו הם חלק מהמשפחה, אהובים ורצויים וגם הטיפול ותנאי החיים שלהם משופרים ובצדק. הם לעולם לא יתלוננו, תמיד יכשכשו לקראתכם בזנב, ישמחו לראותכם ויישארו נאמנים למשך כל חייהם.

הם – מצילים בני אדם, החברים הכי טובים. לא מפרים את הברית בינם לבין אדוניהם וזוכים ליחס מפנק ואהבה אין סופית. זה בהחלט בא לידי ביטוי גם בטיפול שהם זוכים לו. האוכל הכי טוב, הטיולים הכי מעניינים, המשחקים וגם – על מה הם ישנים. כן, באתר שלנו תוכלו לראות ליין בלעדי של מיטות לכלבים וחתולים של מותג אירופאי. הן נוחות ואיכותיות, תענוג לעיניים, בריאות מאוד וגם מפנקות.  לא סתם עוד מזרן גומי או שמיכה על הרצפה, מיטה אמיתית מרופדת ונוחה. כי מה שמגיע- מגיע.

 

CAZO- תזכרו את השם!

 

CAZO הוא מותג בוטיק אירופאי של מיטות לכלבים וחתולים המציע מספר דגמים נוחים ומעוצבים ל"ילדים" על ארבע. יש מיטות מאסיביות ועמידות למים, מיטות מעוצבות. מיטות ממוחזרות מבקבוקי פלסטיק ובתים לכלבים קטנים שגם הופכים למיטה. 

מיטות עמידות למים

אלה הן מיטות אורתופדיות הקיימות בכמה גדלים. המילוי שלהן עשוי מפתיתי קצף שאינם שוקעים, והם מתאימים את עצמם לגופו של הכלב וגורמים לו למנח גוף נוח ויציב. בניגוד למיטות הקיימות בשוק,  מיטות אלה אינן שוקעות ומחזיקות מעמד אפילו חמש שנים. יש להן דפנות עבות ומאסיביות שלכלבים מסתבר- מאוד נוח לשים את הראש עליהן...מפונקים!

בנוסף יש להן רוכסנים כך שניתן להוציא את הכרית המרכזית וארבע הכריות המרכיבות את הדפנות ולכבס את הציפוי כמו חדש.

הן קיימות בצבעים חלקים: שחור, חום, כחול ואפור מטאלי.

 

מיטות מעוצבות- גם להם מגיע להיות אופנתיים...

 

בליין מיטות לכלבים CAZO מיטות מעוצבות יפהפיות שגם אתם הייתם שמחים אם הייתה לכם מיטה אופנתית כזו...

בדגמים האלה יש שלושה סוגים: מלבן, משושה ואובאלי בגדלים שונים. הן עשויות בעבודת יד מוקפדת, תפירה איכותית וגימור שלא היה מבייש את המיטה שלכם. ריהוט שהוא "תכשיט" בבית מבדים איכותיים יפים, רקמות ועוד. יש כ-30 דוגמאות ובהן גם מיטות מבד איכותי דמוי עור.

 

מיטות ממוחזרות מבקבוקי פלסטיק

 

אוהדי השמירה על כדור הארץ בוודאי ישמחו לרכוש לכלבים שלהם מיטות העשויות ממחזור של בקבוקי פלסטיק. מיטות לכלבים אלה הנן מאסיביות ואורתופדיות במילוי פתיתי קצף. הן משווקות בגוונים: קרם, כחול נייבי, אדום-בורדו ועוד.

 

בתים לכלבים קטנים וחתולים שהופכים למיטה

 

בתים לכלבים כריהוט מעוצב ויפה בתוך הבית כוללים פטנט שגם יכול להפוך אותם למיטה. מדובר על בית קטן מרובע אשר ניתן ללחוץ על הגג שלו והוא יורד עד לתחתית והופך למזרן. 

יש שני סוגים של בתים אלה מרובעים ובצורת פירמידה. הם עשויים מבדי ריפוד מובחרים בצבעים שחור ולבן. מתאימים לכלבים קטנים כמו צ'יואווה, פודל טוי, פומריניאן, גורים וגם לחתולים.

 

מזרנים כן מזרנים אבל איכותיים

 

מי שרוצה לרכוש מזרן לכלב יכול למצוא באתר שלנו מזרנים עם מילוי של פתיתי קצף, מעוצבים בדגמים מרהיבים. המזרן הזה נוח ואורתופדי ומתאים עצמו לגופו של הכלב, נוח ומפנק. הם מרופדים בבד קטיפה מפנק. אין כלב שיאמר "לא" למזרן כזה.

 

מוצרי מותג CAZO מיובאים ומשווקים בבלעדיות ע"י Pets & more TLV.
אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו ולהזמין לכלב או לחתול שלכם את המיטה הבאה שלהם.

למגוון מיטות הבוטיק האיכותיות ממותג CAZO  - לחצו כאן!

Comments (2)

    • מלי בלום
    • 2024-02-26 16:17:09
    כבר רכשתי מהאתר הזה 2 מיטות לכלב שלי. אחת לפני 6 שנים ואחת החודש. מיטות באיכות גבוהה ביותר. יכולתי לכבס את המיטה הישנה בקלות כי יש למיטות רוכסנים והוצאתי את הכריות לפני הכביסה. המיטה נשארה כמו חדשה, אבל הגיע הזמן להתחדש. אשוב לקנות מכם גם בעתיד.
    • חיים
    • 2024-02-26 16:27:15
    מיטות נהדרות! אחרי שכמעט התייאשתי ממיטות שלא שורדות שנה או שלא נוחות לכלב הגעתי בהמלצת חברים לקנות מיטות קאזו, המיטה שורדת למעלה מ 3 שנים והכלב כבר לא ישן על הספות!
Product added to wishlist