מארז שקי קקי אקולוגי לכלב מתירס
שקי קקי אקולוגי מתירס
שקי קקי אקולוגי מתירס
מארז שקי קקי אקולוגי לכלב מתירס
שקי קקי אקולוגי מתירס
שקי קקי אקולוגי מתירס

שקיות לאיסוף צואה מתכלות אקולוגיות ללא פלסטיק - מארז של 8 גלילים - צבע ורוד

SB_P
אזל מהמלאי
‏49.00 ₪
ללא מס

STARCH BAG

שקיות שקי קקי- מתכלות וידידותיות לסביבה

מארז של 120 שקיות שקי קקי לאיסוף צואת הכלבים - מתכלות וידידותיות לסביבה 

השקיות אינן מכילות פלסטיק ועשויות מביופולימרים על בסיס עמין תירס

השקיות מתכלות ונהפכות לקומפוסט

בכל אריזה 8 גלילים של 15 שקיות.

האריזה גם עשויה מנייר ממוחזר.

צבע ורוד.

 

שקיות ללשלשת כלבים
האויב הגדול ביותר של זמננו הוא פלסטיק ללא עוררין. הייצור והצריכה שלו גדלים מדי שנה, מה שגורם להכי הרבה כאב בטבע שסביבנו. לא קשה לשים לב שהזיהום הסביבתי הוא עצום ואם לא נשנה את ההרגלים, ההשפעות עלולות להיות בלתי הפיכות. אם רוצים באמת לדאוג להגנתו, צריך להתמקד בפתרונות אקולוגיים, כמו שקיות מתכלות.

איך להילחם בזיהום הסביבה?
לכל אחד מאיתנו יש בהחלט אריזות פלסטיק, מיכלים, שקיות ועוד הרבה דברים בבית שאנו משתמשים בהם כל יום. עם זאת, רק קבוצה קטנה באמת מודעת לאופן שבו מוצרים כאלה משפיעים על הסביבה. התפוצה שלהם ארוכה מאוד, מגיעה עד כמה מאות שנים.

רובה המכריע של הפסולת מגיעה להטמנה, אך אחוז גדול מגיע גם בים ובאוקיינוסים. הם נשארים שם זמן רב, הורסים את הסביבה הטבעית והורגים הרבה יצורים תמימים.

למה אנחנו כל כך להוטים להגיע למוצרי פלסטיק? קודם כל, מוצרים כאלה הם קלים, גמישים ועמידים. אולם במהלך הפירוק שלהם, שהוא תהליך ארוך מאוד, משתחררים חומרים רעילים שמשפיעים מאוד על הסביבה.

יצרנים מנסים לפתח גרסאות חדשות כדי להשפיע על הסביבה כמה שפחות. רעיון אחד כזה הם כיסי קקי של כלבים, העשויים מחומרים צמחיים טבעיים.

שקיות אשפה מתכלות - האם כדאי?
לאחרונה, גוברת המודעות של אנשים לגבי זיהום סביבתי. לרבים מאיתנו יש חיית מחמד בבית, ולכן הליכה היא חלק בלתי נפרד מהחיים. אולם למרבה הצער, רק חלק קטן מנקה את הגללים של חיית המחמד שלכם – וזו טעות גדולה.

השקיות המוצגות ללשלשת כלבים יעזרו להפוך את ההליכה לנעימה יותר ובאמת לשמור על הסביבה. שקיות הפסולת שלנו נטולות פלסטיק לחלוטין, כך שהן מתכלות לביומסה לאחר השימוש.

בנוסף, הם קלים מאוד לשימוש ואינם מכניסים ריחות לא נעימים. הם מוצקים ועמידים בפני ריסוק, כך שהם לא ייקרעו. שקיות אשפה ביו הן מרכיב חובה אם אנחנו רוצים שהטיול שלנו עם חיית מחמד יהיה מוצלח במלואו.

STARCH BAG
נרתיק לשקיות לאיסוף צרכים לכלב BEBOBI נרתיק לשקיות לאיסוף צרכים לכלב BEBOBI 2
מוצר אחרון במלאי
‏45.00 ₪
נרתיק לשקיות לאיסוף צרכים מבד קודורה בשלל צבעים. לפאוץ' 2 כיסים ארוכים - וגומיה לסגירה. ניתן לחבר את הפאוץ ללולאת חגורת המכנסיים.  הנרתיק הזה יחד עם ערכת הפאוצים לאילוף חלק מסט צבעוני המשלים את כיסויי המושב לרכב האיכותיים של BEBOBI

לקוחות שקנו את המוצר הזה, קנו גם:

ציון הערות (0)

אין ביקורות של לקוחות כרגע.
Product added to wishlist