תיקי נסיעות וטיולים לציוד הכלב

תיקי נסיעות איכותיים לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות עם הכלבים!

התיקים מושלמים לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד.

תיקי טיול ונסיעות אלו בשילוב עם כיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!
התיקים נוחים מאד לנשיאה, ומתאימים לכל הציוד לכלב בזמן טיול או חופשה..

תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI PARADISE תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI PARADISE 2
אזל מהמלאי
תיק נסיעות איכותי לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות! דגם PARADISE מושלם לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד. תיק פונקציונלי זה וכיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!התיק נוח מאד לנשיאה, ומתאים לכל הציוד ללב בזמן טיול או חופשה.
תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI JODELKA תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI JODELKA 2
מוצר אחרון במלאי
תיק נסיעות איכותי לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות! דגם JODELKA מושלם לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד. תיק פונקציונלי זה וכיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!התיק נוח מאד לנשיאה, ומתאים לכל הציוד ללב בזמן טיול או חופשה.. תמונות מפורטות של תאי התיק בדגם הזברה.
תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI JOY תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI JOY 2
מוצר אחרון במלאי
תיק נסיעות איכותי לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות! דגם JOY מושלם לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד. תיק פונקציונלי זה וכיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!התיק נוח מאד לנשיאה, ומתאים לכל הציוד ללב בזמן טיול או חופשה.. תמונות מפורטות בתיק דגם זברה.
תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI ULTRA BLACK תיק נסיעות וטיולים לכלבים - BEBOBI ULTRA BLACK 2
מוצר אחרון במלאי
תיק נסיעות איכותי לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות! דגם ULTRA BLACK מושלם לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד. תיק פונקציונלי זה וכיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!התיק נוח מאד לנשיאה, ומתאים לכל הציוד ללב בזמן טיול או חופשה..
תיק נסיעות וטיולים לכלבים ZEBRA תיק נסיעות וטיולים לכלבים ZEBRA 2
מוצר אחרון במלאי
תיק נסיעות איכותי לכל חפצי הכלב הדרושים במהלך נסיעות! דגם ZEBRAמושלם לטיול או לאימון - הכל בתיק כתף סגור אחד.תיק פונקציונלי זה וכיסויי המושבים שלנו ומיטות הטיול יוצרים סטים צבעוניים לטיול ונסיעה עם הכלב!התיק נוח מאד לנשיאה, ומתאים לכל הציוד ללב בזמן טיול או חופשה..
Product added to wishlist